Документація

1. Неавторизованим користувачам

1.1. Перевірка статусу замовлення

Якщо Вам відомий номер відправлення, Ви можете перевірити його статус скориставшись формою на головній сторінці.

Рис. 1.1.1. Форма для перевірки статусу замовлення

Введіть номер замовлення і натисніть кнопку «Відслідкувати посилку»

1.2. Розрахунок вартості замовлення

Щоб самостійно розрахувати вартість замовлення перейдіть на сторінку «Розрахувати вартість доставки».

Рис. 1.2.1. Форма для розрахунку вартості доставки

Введіть дані відправника (1) та отримувача (2): країну, область та місто. Якщо вибрана додаткова опція «підйом на поверх», введіть номер поверху та відмітьте галочкою наявність ліфта.

Введіть дані замовлення (3). Вкажіть тип доставки, тариф, формат відправлення, вагу, об'єм, оголошену вартість, дату доставки, кількість місць та суму післяплати.

Відмітьте галочками додаткові опції для відправлення (4), після чого натисніть кнопку «Розрахувати»

2. Робота з обліковим записом

2.1. Реєстрація

Щоб створити обліковий запис, скористайтесь формою реєстрації (див. рис. 2.1.1).

Рис. 2.1.1. Форма реєстрації

Введіть дані для авторизації: електронну пошту та пароль (1). Мінімальна довжина пароля - 6 символів.

Введіть бажаний нікнейм та виберіть свій правовий статус - юридична чи фізична особа (2).

Електронні адреси та нікнейми не можуть дублюватися.

2.2. Авторизація

Після успішної реєстрації на сторінці авторизації Ви можете увійти до свого облікового запису.

Рис. 2.2.1. Форма авторизації

Введіть електронну пошту та пароль, які були вказані при реєстрації та натисніть кнопку «Увійти».

2.3. Відновлення пароля

Якщо Ви не можете згадати пароль від облікового запису, на сайті передбачена можливість відновлення пароля.

Послідовність дій при цьому така:

  1. Вводите електронну адресу, яка прив'язана до облікового запису.
  2. На вказану електронну адресу приходить посилання для скидання пароля.
  3. Перейшовши за цим посиланням Ви маєте змогу ввести новий пароль від облікового запису.

2.4. Редагування облікового запису

Авторизований користувач має змогу редагувати дані облікового запису. Тут можна змінити Ваше фото та пароль.

Рис. 2.4.1. Форма для редагування облікового запису

2.5. Робота з контрагентами

Зареєструвавшись як юридична особа Ви можете створювати контрагентів. Для роботи з особистим кабінетом необхідно мати хоча б одного контрагента.

Рис. 2.5.1. Список контрагентів
Рис. 2.5.2. Форма для додавання/редагування контрагентів

3. Шаблони контактних осіб

Для того, щоб Вам було зручно в подальшому заповнювати форми відправлень на сайті передбачена можливість створення контактних осіб.

Сюди вводяться основні дані відправника: ім'я, номер телефону, адреса та поштовий індекс.

Рис. 3.1. Перелік контактних осіб
Рис. 3.2. Форма для редагування / додавання контактної особи

4. Робота з відправленнями

Усі Ваші відправлення відображатимуться на сторінці «Мої відправлення»

Користуючись цим списком можна переглянути інформацію про них, перейти до редагування, роздрукувати супровідні документи та видалити відправлення.

Рис. 4.1. Перелік відправлень

Робота з відправленням починається з його створення.

Форма додавання та редагування відправлення має таку структуру:

  1. Заповнення контактних даних відправника (для автоматичного заповнення можна вибрати контактну особу у правому верхньому кутку форми) (1)
  2. Заповнення контактних даних отримувача (2)
  3. Заповнення інформації про замовлення (3)
  4. Додавання додаткових послуг (4)

Рис. 4.2. Форма додавання / редагування відправлення

5. Робота з заявками на забір

Перелік заявок на забір відображається на сторінці «Мої заявки на забір»

Користуючись цим списком можна переглянути інформацію про них, перейти до редагування, роздрукувати супровідні документи та видалити заявки на забір.

Рис. 5.1. Перелік відправлень

Робота з заявкою на забір починається з її створення.

Форма додавання та редагування заявки має таку структуру:

  1. Контактні дані відповідального за забір (1)
  2. Заповнення адресних даних забору (2)
  3. Введення інформації про забір (3)
  4. Вибір відправлень (4)

Рис. 4.2. Форма додавання / редагування заявки на забір

6. Документація API

Скачати